خبرهای گوناگون

نسخه پایلوت نرم افزار «مشهد رویداد» رونمایی شد

نرم افزار مشهد رویداد به عنوان کاربردی ترین نرم افزار رویداد ها و اطلاعات شهری مشهد توسط سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد به صورت پایلوت رونمایی شد.
 
 
shahre hooshmand

به گزارش خبرنگار مشهد پیام، “مشهد رویداد” نرم افزاری مخصوص گوشی های هوشمند می باشد که ۳۷ سرویس را به صورت آنلاین و آفلاین به کاربران ارائه خواهد کرد.

 

این نرم افزار منبعی جامع برای کسب اطلاعات در مورد رویدادها،بازارها،مکان های تفریحی و اقامتی – مذهبی،راهنمای خرید و تخفیف ها،اطلاعات رستوران ها،فست فودها و کافی شاپ ها و بسیازی از نیازهای شهری دیگر مشهد مقدس است.

 

برخی از کاربردهای دیگر نرم افزار می توان به استفاده جهت کم کردن حجم ترافیک و راهنمای زائرین حرم مطهر امام رضا(ع) اشاره کرد که اطلاعات مفیدی در این رابطه را به کاربران خود ارائه خواهد کرد.

 

مهندس جبلی،برنامه نویس و توسعه دهنده این موبایل اپلیکشین در رابطه با سایر موارد استفاده این نرم افزار اظهار کرد:در حال حاضر حدود ۸۰ درصد رویداد های شهری مشهد برای مردم ناشناخته می ماند و شاید یکی از مهم ترین ماموریت های اصلی این نرم افزار پر کردن این خلا می باشد.

 

وی در ادامه توضیحات خود طیف کاربران “مشهد رویداد” را به ۳ دسته شهروندان عادی،کسب و کارها و سازمان ها تقسیم کرد و اظهار کرد:به زودی نسخه ios این نرم افزار نیز برای کاربران سیستم عامل های اپل ارائه خواهد شد.

 

لازم به ذکر است نسخه ۱٫۵ این نرم افزار در دهه مبارک فجر و در تاریخ یک شنبه ۲۰ بهمن ماه ساعت ۱۶ به صورت رسمی در محل فرهنگسرای فناوری و رسانه رونمایی خواهد شد.

 

علاقه مندان جهت دانلود این نرم افزار می توانند به سایت این نرم افزار به آدرس get.mashhadrooydad.ir مراجعه کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, :: 10:44
طناز

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای گوناگون و آدرس khabar611.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 3899
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1