خبرهای گوناگون

به گزارش صبح توس، درآستانه فرارسیدن شب یلدا گشت مشترک طرح نظارتی ویژه شب یلدا شعبه سیار تعزیرات درروز پنج شنبه به همراه جمعی از مسئولان از ۲۰ واحد و غرفه میوه و تره بار بازدید و درمجموع ۹ پرونده متخلف در محل رسیدگی و صاحبان واحدها به پرداخت مبلغ ۲۳ میلیون و۲۱۵ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

 

رئیس تعزیرات حکومتی اظهار داشت: باتوجه به مصوبه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان درخصوص اجرای گشت مشترک طرح نظارتی ویژه شب یلدا شعبه سیار با حضور نمایندگان فرمانداری، نظارت براماکن عمومی، بازرسین صنعت معدن و نجارت دراین ایام تردد و نسبت با بازدید از واحد های میوه و تره بار را دردستور کار دارد.

 

غلامعلی اکبری افزود: دربازدید از واحدهای صنفی و بروزتخلف در محل پرونده تخلف تشکیل و شعبه سیار تعزیرات درهمان محل وزمان به پرونده رسیدگی و واحد متخلف به جزای نقدی درحق صندوق دولت محکوم و ۲۴ ساعت فرصت دارند نسبت به پرداخت جزای نقدی اقدام درغیر این صورت واحد صنفی پلمپ خواهد شد.

محکومیت+میوه و تره بار

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 11:4
طناز

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای گوناگون و آدرس khabar611.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 3895
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1