خبرهای گوناگون

شمقدری

مدیر کل کتابخانه های خراسان رضوی:

طرح عضویت سراسری اعضا برای نخستین بار در کتابخانه‌های خراسان رضوی اجرا شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از راه اندازی طرح عضویت سراسری اعضا درکتابخانه های استان خبر داد.



           
دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 12:30
طناز


n00216663-b

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد

تسهیلات ویژه پلیس برای موتور‌سیکلت‌های توقیفی به مناسبت دهه فجر

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: به مناسبت دهه فجر، پلیس راهور خراسان رضوی تسهیلات ویژه ای را برای موتور سیکلت های توقیفی در نظر گرفته است.



           
دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 12:28
طناز


n00216663-b

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد

تسهیلات ویژه پلیس برای موتور‌سیکلت‌های توقیفی به مناسبت دهه فجر

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: به مناسبت دهه فجر، پلیس راهور خراسان رضوی تسهیلات ویژه ای را برای موتور سیکلت های توقیفی در نظر گرفته است.



           
دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 12:26
طناز

لطفی

رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد:

مشهد امن‌ترین شهر برای سرمایه‌گذاری در جهان است

رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های کلان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امن‌ترین شهر مذهبی دنیا برای سرمایه‌گذاری مشهد است.



           
دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 12:24
طناز
صف های طولانی برای دریافت سبد کالا
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۰ ب.ظ
چاپ خبر ارسال خبر
 
سبد کالا از روز یکشنبه در فروشگاه های مختلف مشهد در حال توزیع است .


           
دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 12:23
طناز

1126-c92

نایب رئیس اتحادیه بین المللی علمای مسلمان:

انقلاب اسلامی بر پایه وحدت اسلامی شکل گرفته است

نایب رئیس اتحادیه بین المللی علمای مسلمان گفت: انقلاب اسلامی بر پایه وحدت اسلامی شکل گرفته است.



           
دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 12:19
طناز
امام جمعه مشهد گفت: آنچه مردم را در 9 دی به صحنه آورد، هیچ نیرویی نبود بلکه حاکمیت روح دین در بین ملت ایران باعث این کار شد و هیچ جناح، گروه و حزبی نیز در خلق این حماسه نقش نداشت.
علم الهدی

به گزارش خبرنگار صبح توس، آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه مشهد در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: مردم همیشه در راهپیمایی در عرصه‌های سیاست نظام ورود کردند اما امتیاز “حماسه ۹ دی” این است که یک زیبایی خاص داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: آنچه مردم را در ۹ دی به صحنه آورد، هیچ نیرویی نبود بلکه حاکمیت روح دین در بین ملت ایران باعث این کار شد و هیچ جناح، گروه و حزبی نیز در خلق این حماسه نقش نداشت.

 

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: در تمام عرصه‌های نظام یک چیز باعث به صحنه آمدن مردم شده و آن هم نقش رهبری به خاطر اتصال نظام به دین بوده است و مردم غیر از رهبری و دین هیچ چیز دیگری را در نظر گرفته‌اند.

 

وی با بیان اینکه فتنه‌گران در سال ۸۸ ابتدا ادعای تقلب کردند و به‌عنوان دادخواهی حرکت نمودند، ابراز کرد: آنها خواسته خود را در اردوکشی خیابانی اعلام کردند و شعار جمهوی ایرانی و نه غزه نه لبنان سر دادند. آنها در تقابل با نظام خود بر آمدند، عکس امام خمینی(ره) را پاره کردند و علیه رهبری شعار دادند.

 

امام جمعه مشهد افزود: در آن شرایطی که مردم عواطفشان جریحه‌دار شده بود، فتنه‌گران عزاخانه امام حسین(ع) را به آتش کشیدند و در روز عاشورا به جنگ با امام حسین(ع) برآمدند و در خط براندازی دین حرکت کردند، لذا مردم با تمام وجود وارد عرصه شدند و مقابل فتنه‌گران ایستادند.

 

وی با طرح این سوال که  اگر ۹ دی نبود چه می‌شد، اذعان کرد: نقشه آمریکا و انگلیس برای ایران همان نقشه‌ای بود که آنها در سوریه اجرا کردند و نیروهای تکفیری را از خارج آن کشور به داخل آوردند و آدم‌کشی به راه انداختند و می‌خواستند این وضع را در ایران نیز به وجود آورند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه اگر حماسه ۹ دی نبود مردم به چیزی مبتلا می‌شدند که امروز مردم سوریه به آن مبتلا شده‌اند، یادآور شد: مردم در ۹ دی، مسائل مربوط به فتنه را جمع کردند.



           
جمعه 6 دی 1392برچسب:, :: 21:34
طناز

امام جمعه تربت حیدریه

هدف از فتنه ۸۸ ، ولایت فقیه و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

خطیب جمعه تربت حیدریه در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار داشت : بر خلاف آنچه که در ذهن و تصور برخی در جامعه شکل گرفته، اسلام حضرت سیدالشهدا علیه السلام برگرفته از یک اسلام دینی و سیاسی است و باید این فرهنگ حسینی بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.



           
جمعه 6 دی 1392برچسب:, :: 21:29
طناز

 

حماسه ۹ دی مشت محکمی بردهان فتنه گران ویاوه گویان زد

امام جمعه موقت تربت جام درخطبه های نماز جمعه این هفته (6/دی) بادعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به موضوع پیری ازسبک زندگی انبیاء پرداخت.



           
جمعه 6 دی 1392برچسب:, :: 21:27
طناز
 
واکنش آیت الله خاتمی به اخبار منتشرشده:
حوزه علمیه خراسان هیچ گونه ممانعتی برای سخنرانی بنده درباره حماسه ۹ دی نداشته است
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۲
 
 
امام جمعه موقت تهران گفت: الحمدلله در عرصه مقابله با فتنه سال 88 و بزرگداشت حماسه 9 دی همه بزرگان حوزه علمیه خراسان متفق القول هستند.
خاتمی

آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در گفتگو با خبرنگار صبح توس در پاسخ به برخی اخبار منتشر شده مبنی بر ممانعت حوزه علمیه خراسان برای سخنرانی ایشان در حوزه علمیه مشهد، گفت: حوزه علمیه خراسان هیچ گونه ممانعتی در خصوص سخنرانی بنده در حوزه علمیه نداشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: دعوتی از اینجانب برای مدرسه نواب برای مراسم درس اخلاق بود، البته سخن از سخنرانی پیرامون ۹ دی هم بود اما به خاطر ناهماهنگی که صورت گرفته بود، بنده عذرخواستم.

 

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: بر این اساس هیچ کس مانع سخنرانی بنده در مراسم ۹ دی نشده است و مدیر اجرایی حوزه علمیه امروز تشریف آوردند و سیر کار را به ایشان گفتیم.

 

وی با بیان اینکه بنده از دوستان تقاضا می کنم در این عرصه ای که عرصه وحدت است، زمزمه های اختلاف مطرح نباشد، عنوان کرد: الحمد الله در عرصه مقابله با فتنه سال ۸۸ و بزرگداشت حماسه ۹ دی همه بزرگان حوزه علمیه خراسان متفق القول هستند.

 

آیت الله خاتمی تصریح کرد: آیت الله واعظ طبسی و آیت الله علم الهدی و مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان، در خصوص مقابله با فتنه و تجدید از حماسه ۹ دی نقطه مورد اتفاق همه این بزرگان است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با شکوه تر از هر سال در رواق امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی، معاون اول قوه قضائیه برگزار می شود.



           
جمعه 6 دی 1392برچسب:, :: 21:26
طناز
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای گوناگون و آدرس khabar611.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 3832
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1