خبرهای گوناگون
 
واکنش آیت الله خاتمی به اخبار منتشرشده:
حوزه علمیه خراسان هیچ گونه ممانعتی برای سخنرانی بنده درباره حماسه ۹ دی نداشته است
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۲
 
 
امام جمعه موقت تهران گفت: الحمدلله در عرصه مقابله با فتنه سال 88 و بزرگداشت حماسه 9 دی همه بزرگان حوزه علمیه خراسان متفق القول هستند.
خاتمی

آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در گفتگو با خبرنگار صبح توس در پاسخ به برخی اخبار منتشر شده مبنی بر ممانعت حوزه علمیه خراسان برای سخنرانی ایشان در حوزه علمیه مشهد، گفت: حوزه علمیه خراسان هیچ گونه ممانعتی در خصوص سخنرانی بنده در حوزه علمیه نداشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: دعوتی از اینجانب برای مدرسه نواب برای مراسم درس اخلاق بود، البته سخن از سخنرانی پیرامون ۹ دی هم بود اما به خاطر ناهماهنگی که صورت گرفته بود، بنده عذرخواستم.

 

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: بر این اساس هیچ کس مانع سخنرانی بنده در مراسم ۹ دی نشده است و مدیر اجرایی حوزه علمیه امروز تشریف آوردند و سیر کار را به ایشان گفتیم.

 

وی با بیان اینکه بنده از دوستان تقاضا می کنم در این عرصه ای که عرصه وحدت است، زمزمه های اختلاف مطرح نباشد، عنوان کرد: الحمد الله در عرصه مقابله با فتنه سال ۸۸ و بزرگداشت حماسه ۹ دی همه بزرگان حوزه علمیه خراسان متفق القول هستند.

 

آیت الله خاتمی تصریح کرد: آیت الله واعظ طبسی و آیت الله علم الهدی و مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان، در خصوص مقابله با فتنه و تجدید از حماسه ۹ دی نقطه مورد اتفاق همه این بزرگان است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با شکوه تر از هر سال در رواق امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی، معاون اول قوه قضائیه برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 6 دی 1392برچسب:, :: 21:26
طناز

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای گوناگون و آدرس khabar611.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 3861
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1