خبرهای گوناگون
کاشت ۲۰۰ درخت به مناسبت روز درختکاری توسط خدام رضوی
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۶ ق.ظ
چاپ خبر
 
همزمان با 15 اسفند، روز ملی درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی 200 نفر از خدام آستان قدس رضوی در مراسم نهال‌کاری باغ الندشت شرکت کرده و 200 اصله درخت را می‌کارند.
Roze-derakht-kari-(12)

به گزارش صبح توس، خدام آستان ملائک پاسبان رضوی هر ساله با حضور نمادین در مراسم نهال‌کاری بر اهمیت این امر خداپسندانه تاکید می‌کنند.

 

در مراسم امسال خدام بخش‌های مختلف از جمله حفاظ، فراشان، کفشداران و دربانان کشیک‌های مختلف حرم مطهر رضوی حضور خواهند داشت و هر یک نهالی را به نشانه اهمیت موضوع فضای سبز و درختکاری غرس خواهند کرد.

 

در این برنامه که برای چهارمین سال متمادی با هدف احیای سنت حسنه درخت کاری و به منزله فرهنگ‌سازی مؤثر با حضور خدام و برخی مسئولین آستان قدس رضوی برگزار می‌شود؛ نهال‌های جوان به دست خاک مهربان سپرده می شود تا به درختانی نیرومند و سرسبز بدل شده و گامی هرچند کوچک اما مؤثر در طراوت هرچه بیشتر ایران اسلامی برداشته شود.

 

یادآور می شود امروزه با صنعتی‌شدن جوامع بشری درختان نقش مهم‌تری در زندگی بشر ایفا می‌کنند، این نعمات الهی از یک سو مقدمات پیشرفت بیشتر صنعت و فناوری را موجب می‌شوند و از سوی دیگر به منزله ریه‌های یک شهر تلقی شده و نقش مهمی در تامین سلامت اعضای جامعه ایفا می‌کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, :: 16:38
طناز

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای گوناگون و آدرس khabar611.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 3845
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1