خبرهای گوناگون
توسعه اورژانسهای بیمارستانی از اولویتهای اصلی وزارت بهداشت است
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۳ ب.ظ
چاپ خبر
 
معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي توجه و توسعه اورژانسهاي بيمارستاني و پيش بيمارستاني را از الويتهاي مهم اين وزارتخانه عنوان کرد .
8__7e9e4234 (1)

به گزارش صبح توس ، دکتر محمد حاجی آقاجانی در حاشیه بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن در اورژانس تخصصی عدالتیان در مشهد با اشاره به اینکه وزارت بهداشت در راستای توسعه عدالت در سلامت برای دسترسی و ارائه خدمات با کیفیت در مراکز درمانی برنامه های متعددی را در دستور کار دارد اظهار داشت :‌در همین راستا اورژانسهای بیمارستانی به عنوان یک اولویت در هر بیمارستان مطرح است و از همه روساء دانشگاههای علوم پزشکی سطح کشور خواسته شده است رشد و ارتقاء کیفیت خدمات اورژانس را در اولویت قرار دهند .

 

وی ضمن اشاره به سیاستهای انقباضی و محدودیت در اعتبارات اظهار داشت : با این حال ،‌اورژانسهای بیمارستانی تنها بخشی است که مجوز بهسازی ، تجهیز دستگاهها ، تکمیل کادر نیروی انسانی و توسعه را دریافت می کند و در این زمینه محدودیتی قائل نمی شویم .

 

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نقش موثر پزشکان طب اورژانس در مراکز درمانی کشور اظهار داشت :‌حضور پزشکان اورژانس در حوزه های مدیریت علمی اورژانس و رسیدگی به بیماران بدحال موجب ارتقاء خدمات در اورژانس های کشور شده است .

 

دکتر آقاجانی همچنین در پاسخ به این سوال که وزارت بهداشت چه برنامه ای برای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با توجه به زائر پذیری آن دارد اظهار داشت : سالانه علاوه بر ارائه خدمات به مجاوران بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) ، به حدود ۲۰ میلیون زائر نیز خدمات ارائه می شود و وزارت بهداشت نیز بر اساس این موضوع نگاه ویژه ای به دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارد.

 

وی اظهار امیدواری کرد :‌با توجه وزارت بهداشت و همت مسئولان این دانشگاه ، کمبودها و نواقص در بخشهای مختلف مرتفع شود .

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, :: 16:40
طناز

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای گوناگون و آدرس khabar611.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 3854
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1