خبرهای گوناگون
کاهش ۴۰ درصدی قیمت آجیل
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ در ۲:۳۵ ب.ظ
چاپ خبر
 
رئیس اتحادیه آجیل کشور از کاهش 40 درصدی قیمت آجیل نسبت به سال گذشته خبر داد.
کاهش+آجیل+صبح توس

به گزارش صبح توس، علیرضا ارزانی ممقانی در گفتگو با خبرنگار مشهد پیام، در خصوص نرخ قیمتهای آجیل شب عید، عنوان کرد: کاهش ۴۰ درصدی قیمت های آجیل امسال نسبت به سال گذشته باعث شده است بازار آجیل بازار نسبتا خوبی داشته باشد.

ارزانی در خصوص اینکه مردم از گرانی بازار آجیل گلایه مندند، اظهار داشت: مردم از سال گذشته به علت اینکه با افزایش قیمت آجیل روبرو بوده اند، نگران افزایش قیمت هستند اما در واقع اینطور نیست و مردم می توانند آجیل امسال را به راحتی تهیه کنند.

 

وی با بیان اینکه جلسه نهایی برای تعیین نرخ آجیل گذاشته شده است، تصریح کرد: قیمت نهایی آجیل درجه یک ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار تومان است و این قیمت برای آجیل فوق لوکس به ۳۵ هزار تا ۶۱ هزار تومان می رسد.

 

انتقاد از واردات آجیل

 

ارزانی در خصوص داخلی یا وارداتی بودن آجیل اظهار کرد: تخمه آفتابگردان از چین، کانادا و برخی دیگر از کشور ها وارد میشود، همچنین بادام نیز از هند و چین به کشور وارد می شود.

وی در ادامه با انتقاد از وارداتی بودن آجیل، افزود: متأسفانه ما از واردات زجر می بریم و به بحث واردات، چه واردات گمرکی و چه واردات قاچاق انتقاد داریم، چرا که واردات یک نوع تهدید برای ما محسوب می شود.

رئیس اتحادیه آجیل کشوربه شهروندان توصیه کرد: مردم از خرید آجیل رنگی، پرنمک و مانده جلوگیری کنند و خرید آجیل را به آخر سال موکول نکنند.

 

وی با تأکید بر اینکه مردم حتما آجیل شب عید را حتما از مکانهای معتبر خریداری کنند، افزود: ۹۹ درصد تخلفات مربوط به واحدهای صنفی بدون پروانه کسب است.

 

ارزانی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از تخلفات، بازرسان در نمایشگاهها و در سطح شهر مستقر شده اند، خاطر نشان کرد: امسال بازرسی ها ویژه شده است و علاوه بر بازرسی قیمتی بازرسی ها به صورت کیفی نیز انجام می شود.

رئیس اتحادیه آجیل کشوردر انتها یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با شماره تلفن های ۳۶۹۴۰۹۰- ۳۶۹۴۰۹۱ و ۳۶۹۴۰۹۲، تماس حاصل گیرند و تخلفات مشاهده شده را گزارش کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, :: 16:41
طناز

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای گوناگون و آدرس khabar611.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 3850
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1