خبرهای گوناگون
۱۰ اثر به مرحله نهائی جشنواره نمایش های کوتاه خراسان رضوی راه یافت
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ در ۳:۲۲ ب.ظ
چاپ خبر
 
دبیر پنجمین جشنواره نمایش های کوتاه خراسان رضوی از راهیابی 10 اثر به مرحله نهائی جشنواره فیلم های کوتاه خراسان رضوی خبر داد.
1111666555

به گزارش صبح توس به نقل از تابان تربت،مهدی ناصری امروز در جمع خبرنگاران عنوان داشت : در پنجمن جشنواره فیلم های کوتاه خراسان رضوی ۴۷ اثر از سراسر شهرستان های خراسان رضوی به دبیرخانه ارسال شده بود که از این تعداد۲۵ اثر برای مرحله نظارت و داوری انتخاب شد.
ناصری افزود : با نظارت هیئت داوران ۱۰ اثر از شهرستانهای مشهد، نیشابور، قوچان، کاشمر، فریمان و تربت حیدریه انتخاب شدند.
شهردار تربت حیدریه اظهار داشت : اثرهای راه یافته به جشنواره فیلم های کوتاه در دو سالن مجزا از ۲۰الی ۲۲ اسفند درتالار هنر و اندیشه شهرستان تربت حیدریه به نمایش گذاشته می شود که و مدت زمان برای اجرای هر نمایش ۳۰ دقیقه می باشد.

مهدی ناصری تصریح کرد : نمایش های حکایت ناتمام یک زن،شمال خوش بگذرد عزیزم،یک دقیقه سکوت برای ابراز همدردی،زمانی برای جستن،تلخ به طعم خیار،جیغ بنفش،زیر تیغ چراغ برق،مصیبت های یک آدم هارزده و  آدم آهن ۱۰ اثر انتخاب شده توسط هیئت داوران می باشد.
وی افزود : علی حاتمی نژاد،حسن عابدی و میرطاهر مظلومی به عنوان هیات داوران و مرتضی شاه کرم و رضا حسن زاده برای نقد و بررسی آثار در جشنواره، قضاوت می کنند.
ناصری گفت : رضا رویگری بازیگر ارزشمند سینما،تئاتر و تلویزیون مهمان ویژه پنجمین جشنواره نمایش های کوتاه خراسان رضوی خواهد بود.
شایان ذکر است پنجمین جشنواره فیلم های کوتاه خراسان رضوی با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی و شورای اسلامی شهر تربت حیدریه در روزهای ۲۰ الی ۲۲ اسفند ماه سال جاری در این شهرستان برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, :: 16:1
طناز

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای گوناگون و آدرس khabar611.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 3847
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1